12 aprilie 2012

Surâs de Soare

9 comentarii:

  1. Imi place cum surade soarele, aici la tine draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, Elena. Iti multumesc de vizita si iti doresc Sarbatori Luminate!

      Ștergere
  2. Super focus. Sarbatori fericite si luminate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi hi,parca-ti spune: "stai un pic,inca n-ai vazut tot,sa vezi ce urmeaza!!,ehee,ce mai frumusete ma fac acushica si ce dulceata la toamnaaa!!!!".
    Si noi ce mai putem zice,sis?! Abia asteptam,nu?

    Pup floricica de primavara!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, la cat de repede trece timpul acusica e fructul copt ;)
      Mai intai sa ne bucuram de primavara, vara si apoi asteptam si toamna cea bogata!

      Sarbatori pline de lumina in suflet, sis draga!
      Pupicei de la N la S.

      Ștergere
    2. Timpul...prea repede trece parca de la o vreme,e pe ritm accelerat ori noi am apasat vreun resort si nu ne-am dat seama. Da fapt...nimic nu mai e asa cum stiam ca treb sa fie,iata o primavara cu bruma ca toamna si ce vara cu gust de septembrie...

      S-aveti un Pasti cu lumina,dragoste si multa bucurie,scumpa mea!!
      HRISTOS A INVIAT!

      Pupici de sarbatoare!
      L'Automne

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!