17 aprilie 2012

Plimbare pe malul Izei, la Gradina Morii









9 comentarii:

  1. cat de frumos... mi-am racorit nitel sufletul, mutumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iza mea dragă! Solovanul meu drag! Mulțumesc din suflet, April! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Cristian. Ma bucur daca am reusit sa-ti alin dorul de bunici.

      Ștergere
  3. Eeeee,alta viata,sis!
    Si inca o fila din cartea ta cu povesti de departe,din Tara de Suflet!!

    Pup de aproape-departe,asa,din inspiratie! :)
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, amintiri, amintiri din copilarie si adolescenta....pup si eu surioara Toamna!

      Ștergere
  4. Multumesc pentru plimbarica, pe malul Izei ma fac mica.

    RăspundețiȘtergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!