25 aprilie 2012

Floarea de Șah


Frittilaria meleagris

8 comentarii:

  1. Superbă laleaua pestriţă. La noi nu creşte aşa ceva, sau cel puţin nu am eu cunoştinţă. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul acesta am intalnit-o si eu prima oara, desi era la doi pasi de mine. Dar niciodata nu e prea traziu...mersi de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Habar n-aveam de ea,parca-i un clopotel. Ce frumusete!!

    Pup,sis!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superba dar si foarte firava...ca tot ce e frumos ;)
      Pupici movulini, sis!

      Ștergere
  4. hehe! ati dibuit locul pana la urma..ati reusit sa vedeti caprioarele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era si cazul, Ema. Din pacate n-am vazut nicio caprioara, poate data viitoare.

      Ștergere
  5. Superba ...pacat ca sunt asa separte de meleagurile acelea...norocoaselor... tu si Ema...va imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asteptam cu drag in Ardeal, Gabi!
      Mersic si te pupam si noi!

      Ștergere

Dacă tot ai ajuns aici, ia loc. E o bancă ceva mai încolo, sub un cireș. E mereu înflorit, așa îl văd eu. Un vânt primăvăratic îi poartă petalele în zbor. Clătește-ți privirea cu frumusețea din jur. Inspiră, expiră...TRĂIEȘTI! E tot ce contează. Uneori cuvintele sunt de prisos, trăirile primează.

Îți mulțumesc pentru popas. O zi de vis!